Mechanizm sygnalizowania o potencjalnych nieprawidłowościach i nadużyciach finansowych
Gmina Siechnice jako Beneficjent ma obowiązek upublicznić, co najmniej na swojej stronie internatowej, informacje o funkcjonowaniu mechanizmu umożliwiającego sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych, tj. opracowanego i udostępnionego przez IZ narzędzia informatycznego umożliwiającego przekazanie informacji o podejrzeniu wystąpienia nieprawidłowości lub nadużycia finansowego w szczególności poprzez:
a) specjalny adres e-mail lub
b) elektroniczny system zgłoszeń za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej.
Wychodząc na przeciw ww. oczekiwaniom informujemy, że IZ stworzyła proste narzędzie do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości dotyczących projektów finansowanych ze środków pochodzących z Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Przedmiotowe narzędzie umożliwi zgłaszanie nieprawidłowości poprzez adres e—mail: naduzycia.POIS@mfipr.gov.pl lub specjalny formularz znajdujący się na stronie internetowej www.pois.gov.pl\nieprawidlowosci.