Gmina Siechnice

Portal
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się
Zapytaj Burmistrza Siechnic Milana Ušáka
26 / 09 / 2018 Concept INTERMEDIA

Burmistrz Siechnic Milan Ušák

Odpowiedzi na pytania z lat 2011-2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Korzystając z tego formularza:
- tj. wysyłając swoje dane i informacje oświadcza Pan/Pani, że zgadza się na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu przez Urząd Miejski w Siechnicach (ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice),

- oświadcza Pan/Pani, że znana jest Pani/Panu treść klauzuli informacyjnej Administratora Danych Osobowych.

 

 

 

W celu sprawdzenia czy odpowiedź na Państwa pytanie została już udzielona, prosimy o skorzystanie z wyszukiwarki odpowiedzi zamieszczonej poniżej poprzez wpisanie swojego imienia, nazwiska lub fragmentu pytania.


Pytania posegregowane według daty odpowiedzi (a nie po dacie zadania pytania, jak w module poniżej) znajdują się tutaj...

 

Informuję uprzejmie, że jestem również do Państwa dyspozycji w każdą środę w siedzibie Urzędu Miejskiego (ul.Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice) w godzinach od 15.30 do 17.00.


Burmistrz Siechnic

Milan Ušák

Wyślij link mailem
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się
Pytania i odpowiedzi (396)
Zadaj pytanie
Podpis autora pytania (widoczny dla internautów).
Adres email do kontaktu z autorem (nie będzie widoczny dla internautów).
Treść pytania.
Lista komentarzy
18 / 10 / 2018 R. Górecki
Szanowny Panie Burmistrzu, proszę o informacje dlaczego pańscy urzędnicy nie odpowiadają na e-maile ? Pierwszą wiadomość wysłałem 04.09.18, monit wysłałem 14.09 i do dziś na żadną z nich nie ma odpowiedzi (18.10.2018r). Logicznym jest, że skoro urząd podaje adres e-mail do korespondencji to rzecz powinna działać. Tymczasem j.w. Powtórzę zatem pytanie zadane w mailu z 14.09 - jakie są rokowania dla wykonania nawierzchni ul. Zachodniej w kontekście topiących się samochodów i brnących w błocie pracownikach tamtejszym zakładów przemysłowych ?
13 / 11 / 2018 Burmistrz Siechnic Milan Ušák
W odpowiedzi na pytanie z formularza „Zapytaj Burmistrza” z dnia 18.10.2018 przede wszystkim pragnę przeprosić za opóźnianie w udzieleniu odpowiedzi, ale niektóre zgłaszane sprawy wymagają dogłębnej analizy przez kilka wydziałów urzędu aby przygotować wyczerpująca odpowiedź. Jednocześnie pragnę wyjaśnić działanie formularza ZAPYTAJ BURMISTRZA. Został on stworzony aby mieszkańcy mieli łatwiejszy dostęp do komunikowania się ze mną. Daje on możliwość zgłaszania uwag i zadawania pytań korzystając z elektronicznej formy komunikacji. Pracownicy poszczególnych wydziałów nie mają jednak umocowań aby samodzielnie odpowiadać pytającym. Wszystkie odpowiedzi są akceptowane przeze mnie a następnie umieszczane na stronie internetowej Gminy Siechnice. Przechodząc do meritum i odpowiadając na Pana pytanie informuję, że przygotowujemy się do przebudowy ul. Zachodniej jednak sprawa nie jest prosta ze względu na bardzo wąski pas drogowy i konieczność wykupu gruntów. Ulica Zachodnia jest drogą dojazdową do terenu przemysłowego. Drogą tą odbywa się głównie ruch ciężki, samochodów obsługujących zlokalizowane tam przedsiębiorstwo. Celem planowanej przebudowy jest wykonanie szerokiej drogi umożliwiającej swobodne mijanie się dwóch samochodów ciężarowych. Na przeszkodzie stoi jednak wykup dwóch działek. Właściciel jednej z nich zmarł pozostawiając kilku spadkobierców, którzy nie dopełnili jeszcze procedury spadkowej. W przypadku drugiej działki występuje rozbieżność między zapisami w księgach wieczystych a ewidencja gruntów co do właściciela nieruchomości, którą może zweryfikować tylko prawowity właściciel. Niestety nie możemy w tych przypadkach skorzystać z procedury ZRID ponieważ wywłaszczyć można jedynie prawowitego właściciela, który w tych wypadkach jest nie ustalony. W związku z powyższym na chwilę obecną nie mogę udzielić odpowiedzi kiedy będzie wykonywana przebudowa ul. Zachodniej w Siechnicach. Gmina cały czas monituje temat wzywa właścicieli do uregulowania stanu prawnego.
10 / 10 / 2018 Anna Moc
Panie Burmistrzu, na stronie DSDiK znajduje się informacja o unieważnieniu przetargu na wykonanie sygnalizacji świetlnej na wschodniej obwodnicy (na wysokości Świętej Katarzyny -Zacharzyc). Proszę o informację: w jaki sposób szczególnie w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym poprawi Pan bezpieczeństwo
06 / 11 / 2018 Burmistrz Siechnic Milan Ušák
Szanowna Pani Anna Moc W odpowiedzi na zapytanie z dnia 10.10.2018 w sprawie bezpieczeństwa na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 372 (wschodnia obwodnica Wrocławia) z drogą powiatową nr 1937D koło m. Święta Katarzyna uprzejmie informuję, iż (zgodnie z przepisami prawa) za bezpieczeństwo na przedmiotowym skrzyżowaniu odpowiedzialność ponosi Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu. DSDiK, w dniu 25.10.2018, drogą elektroniczną, poinformowało zarówno Gminę Siechnice jak i Szanowną Panią, iż przetarg na budowę sygnalizacji świetlnej na przedmiotowym skrzyżowaniu został powtórzony, wykonawca wyłoniony, umowa na realizację została podpisana, zakończenie budowy planowane jest na 30.11.2018. Pragnę dodać iż jest to oczekiwany skutek licznych i słusznych monitów mieszkańców Gminy Siechnice, Rady Osiedla Święta Katarzyna, Rady Sołeckiej Zacharzyc i moim. Wielokrotnie kierowałem pisma do Marszałka Województwa oraz Starosty Powiatu Wrocławskiego o poprawę stanu bezpieczeństwa na nowo wybudowanym skrzyżowaniu, bez wątpienia wadliwie zaprojektowanym. Liczne, wprowadzane zmiany organizacji ruchu nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Zabiegałem o zastosowanie rozwiązania tj. wykonania sygnalizacji świetnej na przedmiotowym skrzyżowaniu. W związku z tym, że DSDiK nie było w stanie udźwignąć kosztów budowy sygnalizacji samodzielnie (a czas odgrywa tutaj ogromną rolę), Gmina Siechnice postanowiła udzielić pomocy finansowej Województwu Dolnośląskiemu, w kwocie 50 tyś. zł. W tym celu zostało zawarte stosowne porozumienie. Mam nadzieję, iż realizacja zadania zostanie pozytywnie zakończona w terminie do 30.11.2018
05 / 10 / 2018 Mateusz G.
Dzień dobry, chciałbym zapytać kiedy zostanie wyrównana droga na ulicy Polnej w Groblicach. Stan drogi jest w fatalnym stanie. Po tegorocznych opadach deszczu praktycznie na całej długości utworzyły się olbrzymie koleiny. Najgorsza sytuacja jest na początku i końcu ulicy. Zbliża się zima i stan ten będzie się tylko pogarszał. Pozdrawiam
05 / 11 / 2018 Burmistrz Siechnic Milan Ušák
W odpowiedzi na Pana pytanie z formularza „ZAPYTAJ BURMISTRZA” z dnia 5 października 2018 r. w sprawie stanu technicznego nawierzchni ulicy Polnej w miejscowości Groblice uprzejmie informuję, że naprawa nawierzchni została zlecona w ramach bieżącego utrzymania dróg. Naprawa przewiduje likwidację ubytków, wyboi materiałem kamiennym o frakcji 4/31,5 mm, zruszeniem podłoża, profilacji z zachowaniem lub wykształceniem spadków podłużnych i poprzecznych wraz z zagęszczeniem mechanicznym. Termin realizacji naprawy do 8 listopada 2018 r. przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Za niedogodności związane ze stanem nawierzchni przepraszam.
30 / 09 / 2018 Arkadiusz G.
W związku z tym, że PKP kończy odnawiać dworzec kolejowy proszę o informację kiedy gmina zamierza przystąpić do swoich działań związanych z węzłem multimodalnym w Św. Katarzynie? Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć dlaczego gmina przesunęła termin realizacji? (w oświadczeniu od pkp uzyskaliśmy takie informacje)
17 / 10 / 2018 Burmistrz Siechnic Milan Ušák
W odpowiedzi na Pana pytanie z formularza „Zapytaj Burmistrza” informuję, że dokumentacja projektowa węzła multimodalnego w Św. Katarzynie jest w trakcie wykonywania. Umowny termin zakończenia prac projektowych to 28 grudnia 2018 r. Bezpośrednio po pozyskaniu dokumentacji projektowej przystąpimy do wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych w procedurze udzielenia zamówienia publicznego. Planowany termin zakończenia robót budowlanych to koniec listopada 2019 r. Pierwotny termin zakończenia robot budowlanych uległ przesunięciu z uwagi na czas trwania procedur wyłonienia Wykonawcy dokumentacji projektowej zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz czas trwania samych prac projektowych na etapie uzgodnień z zewnętrznymi gestorami sieci.
30 / 09 / 2018 Arkadiusz G.
Dzień dobry, dlaczego ul. Prosta, ul. Polna i ul. Jastrzębia nie zostały wyrównane do 31.08.2018 zgodnie z Pana deklaracją? Pytanie było z dnia 02.08.2018, a odpowiedź Pana ukazała się w dniu 22.08.2018 Pozdrawiam
25 / 10 / 2018 Burmistrz Siechnic Milan Ušák
W odpowiedzi na pytanie z formularza „Zapytaj Burmistrza” przesłane w dniu 30 września 2018 r. uprzejmie informuję, że nawierzchnie dróg gminnych ulica Polna, Prosta, Jastrzębia w miejscowości Święta Katarzyna nie zostały naprawione w ramach robót gwarancyjnych w zakresie likwidacji dziur materiałem kamiennym o frakcji 4/31,5 mm w terminie do 31.08.2018 r. Za nieterminowe wykonanie napraw na przedmiotowych ulicach winę ponosi Wykonawca i zgodnie z zapisami umowy zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec Wykonawcy. . Została zlecona ponowna naprawa nawierzchni z terminem realizacji do 28.10.2018 r. Za niedogodności i utrudnienia związane z opóźnieniem w naprawie uprzejmie przepraszam.
1 2 3 4 5
baner-czujnik-smogu-gmina-s.jpg
baner-targowisko-w-siechnicach.jpg