Gmina Siechnice

logo_UE_rgb-1.jpg
baner---UM-covid-19.jpg
baner---POMOC.jpg
Szukaj
wybory prezydenckie - mini.jpg
kapielisko_blekitnalaguna.JPG
Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice
71 786 09 01 71 786 09 07
Aktualności
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się
grafika
PRACA URZĘDU MIEJSKIEGO OD 22 czerwca 2020 r. – NOWE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA
19 / 06 / 2020 Aleksandra Chlebosz 1315

Szanowni Państwo,

 

zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Siechnic, z dniem 22 czerwca 2020 r. Urząd Miejski w Siechnicach otwiera się dla bezpośredniej obsługi interesantów, przy zachowaniu następujących zasad bezpieczeństwa:

1) interesanci przebywający w budynku Urzędu muszą zakrywać usta i nos nieprzerwanie od chwili wejścia do budynku, do momentu jego opuszczenia;

2) interesanci muszą zachowywać co najmniej dwumetrowy dystans społeczny i korzystać z jednorazowych rękawiczek lub środków do dezynfekcji rąk, które dostępne są przy drzwiach do windy na każdym piętrze Urzędu;

3) w przypadku zaobserwowania niepokojących objawów chorobowych interesant może zostać poddany pomiarowi temperatury termometrem bezdotykowym;

4) interesanci powinni ograniczać przebywanie w budynku Urzędu do niezbędnego minimum, unikając niepotrzebnego przemieszczania po Urzędzie, zwłaszcza w celach niezwiązanych z załatwianą sprawą;

5) w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu biurowym może przebywać tylko 1 interesant;

6) zaleca się wcześniejsze umawianie wizyt w Urzędzie z wykorzystaniem dostępnych środków komunikacji na odległość;

7) przy wnoszeniu na rzecz gminy należnych opłat zaleca się korzystanie z elektronicznych metod płatności.

 

W sprawach dotyczących rejestracji działalności gospodarczej, dowodów osobistych i meldunkowych, w tym zameldowania cudzoziemców nieposiadających numeru PESEL, obsługa interesantów odbywa się na parterze budynku, pojedynczo, wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem Urzędu. W związku z zaplanowaną wizytą, interesant powinien przygotować poprawnie wypełniony wniosek (drukowanymi literami), mieć ze sobą ważny dokument tożsamości  (dowód osobisty albo paszport) oraz w zależności od załatwianej sprawy komplet dokumentów ustawowo wymaganych do wglądu, potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej oraz przestrzegać zasad wymienionych w pkt 1-3.

 

Numery telefonów kontaktowych:

1) meldunki i dowody osobiste – 71 786 09 20 lub 71 786 09 91,

2) ewidencja działalności gospodarczej – 71 786 09 62.

 

Rekomenduje się załatwianie spraw za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej - ePUAP, drogą e-mailową: biuro@umsiechnice.pl i telefonicznie 71 786 09 01.

 

Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o przestrzeganie powyższych zasad.

Wyślij link mailem
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się
wybory-prezydenckie-28-czerwca-2020.jpg
Spis-rolny.jpg