Gmina Siechnice

logo_UE_rgb-1.jpg
baner---UM-covid-19.jpg
baner---POMOC.jpg
Szukaj
Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice
71 786 09 01 71 786 09 07
Aktualności
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się
grafika
Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu zaprasza mobilnego punktu obsługi
27 / 05 / 2020 Aleksandra Chlebosz 356

Zachęcamy do skorzystania z możliwości załatwienia spraw związanych z pojazdami w Mobilnym Wydziale Komunikacji w swojej gminie.

 

W Gminie Siechnice dyżur Wydziału Komunikacji odbywać będzie się w dniach:

  • 2 czerwca 2020 r. (wtorek) w godzinach 9.00-11.30.
  • 9 czerwca 2020 r. (wtorek) w godzinach 9.00-11.30.
  • 16 czerwca 2020 r. (wtorek) w godzinach 9.00-11.30.
  • 23 czerwca 2020 r. (wtorek) w godzinach 9.00-11.30.
  • 30 czerwca 2020 r. (wtorek) w godzinach 9.00-11.30.

 

Sprawy, które można załatwić w mobilnym Wydziale Komunikacji:

  1. Odbiór dowodu rejestracyjnego – skierować prośbę na maila, komunikacja@powiatwroclawski.pl dotyczącą chęci odbioru dowodu rejestracyjnego podczas następnej wizyty planowanej  w gminie lub osobistym zgłoszeniu podczas wizyty w gminie.
  2. Dokonać zgłoszenia sprzedaży lub nabycia pojazdu.
  3. Dokonać zgłoszenia wpisu adnotacji HAK, GAZ, TAXI.
  4. Złożyć wniosek o wyrejestrowanie pojazdu np. z powodu demontażu, kradzieży.
  5. Złożyć wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na przeglądy i rejestrację, zmiany nazwiska.
  6. Złożyć wniosek o przerejestrowanie pojazdu posiadającego wyróżnik tablic rejestracyjnych DWR….
  7. Złożyć wniosek o przerejestrowanie pojazdu posiadającego wyróżnik tablic rejestracyjnych inny niż DWR… .

 

W przypadku przerejestrowania wymagającego zmiany tablic rejestracyjnych pracownik pobierze stosowne dokumenty wraz z opłatą i tablicami rejestracyjnymi. Podczas następnej wizyty w kolejnym tygodniu przywożone są nowe tablicy wraz z opieczętowanymi dokumentami.

 

  1. Złożyć wniosek o rejestrację pojazdu sprowadzonego z zagranicy.

 

Pracownik pobiera stosowne dokumenty w oryginale wraz z opłatą. Podczas następnej wizyty w kolejnym tygodniu przywożone są nowe tablicy wraz z opieczętowanymi dokumentami.

 

WAŻNE !

1. Podczas wizyty w Mobilnym Wydziale Komunikacji nie ma możliwości przyjmowania opłat gotówkowych i bezgotówkowych .

- Klient dostaje nr konta na które wpłaca należną opłatę i potwierdzenie opłaty przedstawia urzędnikowi lub przesyła potwierdzenie na adres mailowy oplaty.komunikacja@powiatwroclawski.pl

2.  W sytuacji współwłasności pojazdu należy przedstawić pełnomocnictwo.

3. Sprawy związane z prawami jazdy i transportem odbywają się w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław.

4. Dowody rejestracyjne i tablice rejestracyjne nieodebrane podczas wizyty w gminie pozostawione są w urzędzie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, od następnego dnia.

Wyślij link mailem
Powrót
(wstecz)
Drukuj
stronę
Pdf
Wypowiedz
się